David „7”

Foto: SportYou

Noul număr „7” al Barcelonei a fost prezentat oficial pe Nou Camp. David Villa a semnat un contract pe patru ani și i-a fost stabilită o clauză de reziliere de 200 milioane de euro.

Ce a declarat Villa la conferința de presă:

  • Sunt foarte fericit și mândru că sunt aici. Oricine ar fi fericit să vină la un asemenea club. Asa cum spune toată lumea, aceasta este cea mai bună echipă din lume„.
  • Este întotdeauna greu să înscrii goluri, dar când ai jucători ca Xavi, Messi, Busquets, Keita sau Pedro în jurul tau, pare să fie mai ușor pentru un atacant. Ce voi aduce eu echipei? Muncă, umilință și o dorință de a încerca să ajut echipa să devină puțin mai bună. Abia aștept să încep să joc aici„.
  • „La Valencia m-am format atât ca jucător, cât și ca om. La Valencia m-am simțit ca acasă din prima zi. Vreau să se știe ca am fost mândru că am purtat tricoul acelui club. Mi-au oferit foarte multe și îi voi purta mereu în inima mea”
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

